Selasa, 28 Mac 2017

Video Pendidikan Penyusuan Susu Ibu & Kesihatan Kanak-kanak ~ SIRI 1 : Tak cukup susu?



Inilah hasil pertama saya sebagai penulis skrip dan lakon layar. Juga sebagai editor dan memasukkan subtitle ke dalam video ini.

Ya, video ini penuh tragedi & airmata yg datang bersama dengan pengalaman ini.

Sudah lama siap, tapi saya baru terfikir mahu meletakkannya di blog kesayangan ini. Hehe..

Video seterusnya Scene 2 : Nipple confusion dan Scene 3 : Jaundice akan bakal menyusul. Masih berbaki lagi shooting. Dan saya masih lagi menjadi penulis skrip dan lakon layarnya. Kali ini tak mahu lagi terlalu panjang dan terlalu kaku.. Hehe..

Doakan kemenjadiannya. Insha Allah.

Sekarang, saya sedang sibuk untuk set up website baru KSPSIJB bersama tim saya. Berat rasanya tanggungjawab ini. Allah.. Sungguh banyak sekali yg perlu dilunaskan.

Waktu ini juga, Telaga Biru sedang menunggu juga manuskrip penuh saya untuk Buku Didik Anak Abad Ke 21 ...

Juga sedikit waktu lagi saya akan melancarkan penerbitan My Busybook KIK. Banyak rangka promosi yg perlu diselesaikan. Saya sedang menunggu krafter untuk memberikan final cost yg melibatkan correction kali ke-2. Bukan senang nak terbitkan busybook ini. Konsepnya perlu betul mengikut KIK asal.. Allah, memang susah sebenarnya. Kerana itu, correction terpaksa dibuat kali kedua. Dan sebenarnya ada lagi correction yg perlu dibuat, tapi saya "tutup mata" saja. Jika tidak, tidak bergeraklah saya. Hehe.. Kita mulakan dengan apa yg ada. Dan kelak penambah baikan akan dilakukan waktu demi waktu.

Melihatkan semua kerja-kerja ini, saya menyerah.

Tiada daya usaha saya melainkan dengan pertolongan Allah..

Saya berserah. Apa yg mampu saya buat, saya buatlah perlahan-perlahan. Insha Allah.

Doakan saya kuat melalui kesemua keserentakan ini.


Tiada ulasan:

Percepatkan pernikahan anak.

Saya tak pasti ini bulan apa.. Dalam masa 24 jam saja saya menerima 3 emel dan 1 private message yg berkaitan mengandung luar nikah.. Alla...