Khamis, 11 April 2013

Blog baru saya - Suka Mengaji


Buat masa sekarang, saya sedang dalam proses penulisan dan editing untuk Ebook bersama Puan Ainon Mohd. di bawah kendalian Tuan Ariffudin dari Bukupandai Publication. Banyak yg perlu saya buat termasuklah mengisi beberapa borang dan menulis biodata.

Bercakap tentang biodata, saya agak terkedu untuk menulisnya bagaimana. Banyak hari saya memikirkan bagaimana dan apa yg mahu ditulis dalam biodata ini. Apa yg orang mahu tahu tentang saya? Saya tidak punya lagi pencapaian yg boleh dibanggakan. Hanyalah seorang surirumah. 

Arghhh, adakah self-esteem saya pula tiba-tiba jatuh?

Untuk tujuan promosi Ebook itu kelak saya dicadangkan untuk membuka blog khas mengenainya. Mahu tak mahu, saya harus membuka blog baru yg hanya bercerita tentang kelas mengaji saya bersama anak-anak cilik yg sentiasa mewarnai kehidupan saya seadanya.

Jemput singgah dan jangan lupa untuk menjadi pengikut di blog ini ya!

Terima kasih atas sokongan anda.



Tiada ulasan:

Hidup di dunia untuk bersusah.

Mak siap basuh baju pagi tadi. Petang baru mak sempat nak sidai. Mak pun keluarkanlah baju bawa ke ampai. Rasanya macam tak sempat juga me...