رَبِّ هَبْ لِي حُكْمًا وَأَلْحِقْنِي بِالصَّالِحِينَ

Wahai Tuhanku, berikanlah daku ilmu pengetahuan ugama, dan hubungkanlah daku dengan orang-orang yang soleh

وَاجْعَلْ لِي لِسَانَ صِدْقٍ فِي الْآخِرِينَ

Dan jadikanlah bagiku sebutan yang baik (nama yang harum) dalam kalangan orang-orang yang datang kemudian

وَاجْعَلْنِي مِنْ وَرَثَةِ جَنَّةِ النَّعِيمِ

Dan jadikanlah daku dari orang-orang yang mewarisi Syurga Jannatun-Naiim

وَلَا تُخْزِنِي يَوْمَ يُبْعَثُونَ

Dan janganlah engkau hinakan daku pada hari makhluk-makhluk dibangkitkan hidup semula -

يَوْمَ لَا يَنْفَعُ مَالٌ وَلَا بَنُونَ

Hari yang padanya harta benda dan anak-pinak tidak dapat memberikan pertolongan sesuatu apapun

إِلَّا مَنْ أَتَى اللَّهَ بِقَلْبٍ سَلِيمٍ

Kecuali (harta benda dan anak-pinak) orang-orang yang datang mengadap Allah dengan hati yang selamat sejahtera

وَأُزْلِفَتِ الْجَنَّةُ لِلْمُتَّقِينَ

Dan (pada hari itu) didekatkan Syurga bagi orang-orang yang bertaqwa

(Surah ash-shua'ra)

Ahad, 1 April 2012

# sudut pandang

Perkembangan terbaharu. BusanaSURI.

Buat masa ini saya tak dapat menulis buah fikiran terbaru di sini. Sebenarnya, saya agak sibuk dengan kerja-kerja menyiapkan kedai baju maya saya yang pertama. Busana suri. Rebranding baru bagi Butik Suri.

Asalnya baju-baju ini adalah perniagaan ibu saudara saya, Puan Suria Kassim. Kini, beliau ingin menjual butiknya dengan harga RM 50k. Jika ada sesiapa berminat bolehlah beritahu saya ya. Dan saya membuka kedai baju maya ini adalah sebahagian usaha saya untuk merancakkan lagi 'title' saya sebagai usahawan. Lagipun, baju-bajunya cantik-cantik belaka! Saya tolong promosikan jelah..

Sebagai tanda sokongan anda yang mengenali saya melalui penulisan di [khadijahgani.blogspot.com] ini silalah 'like' fan page busanasuri dan 'share' kedai baju maya saya yang baru dilancarkan ini ya!

http://busanasuri.blogspot.com

Juga fan page di facebook taip [busanasuri].. Semuanya masih dalam proses pembikinan dan penambahbaikan lagi. Akan ada upgrading dari masa ke masa. Mungkin ada banyak kekurangan di sana sini harap tegurlah saya dan kita berkongsi idea apa salahnya kan.

Semoga Allah saja yang membalas budi baik dan sokongan anda selama ini. Terima kasih.


Tiada ulasan:

Label

#jdtblogger #teambloggerjohor