Rabu, 30 November 2011

Coklat Cenderahati Esklusif.


Terima kasih yang tak terhingga kepada sahabat lama saya, Nurul Asyikin Ngadiso atas kepercayaan dan peluang yang beliau berikan.

Saya baru saja menyiapkan coklat untuk dijadikan souvenir kepada International visitors dari UK. Saya tak ingat pelawat itu dari universiti apa tapi mereka adalah pelawat UTM dan Ikin memberikan ruang untuk saya mempromosikan coklat saya ini (walaupun saya rasa masih hijau lagi). Jadi, saya bertungkus lumus untuk menampakkan coklat buatan Pulai Utama ini kelihatan setanding antarabangsa tapi masih dalam sentuhan tersendiri. Inilah hasilnya..



1. Love : Almond white choc / Almond dark choc.
2. White choc with strawberry filling.
3. Rose : White choc with crunched wafer.
4. Almond coffee dark choc.










Hanya esklusif 20 kotak untuk 4 biji coklat.. Tapi, memang menjadi kebiasaan saya untuk melebihkan setiap tempahan. 




With Best Compliment,
Language Academy UTM
and also
Khadijah Gani myself. 
xoxo












Terima kasih daun keladi khas kepada Puan Nurul Asyikin Ngadiso. Lain kali boleh tempah lagi! ;))


Tiada ulasan:

Hidup di dunia untuk bersusah.

Mak siap basuh baju pagi tadi. Petang baru mak sempat nak sidai. Mak pun keluarkanlah baju bawa ke ampai. Rasanya macam tak sempat juga me...