Ahad, 7 Ogos 2011

Coklat Bukan Ori - Warna warni Aidilfitri.

Coklat buatan saya tidak bermusim. Kesemua coklat di bawah ini berdasarkan permintaan dan saya cuba membuat penawaran semampunya.

Silakan belek membelek!





Coklat Tulen Strawberry Badam.
Pure Almond Strawberry Choc.


Secara peribadi, saya sangat suka coklat strawberi ini kerana coklat ini betul-betul rasa strawberi ori dan tidak terlalu manis. Apabila tergigit badam di tengahnya menimbulkan rasa yang sangat melemaskan anda dalam rasa coklat! Saya pasti dapat merubah mood anda bila memakannya.. ;))



Bekas besar - 50 biji.

Coklat Mangga Tulen Kosong.
Plain Pure Mango Choc.

Bekas besar - 50 biji.

Agak manis. Rasa asli buah mangga.



Coklat Putih Perisa Oren.
Orange White Choc.


Warna pink itu hanya pewarna sahaja (untuk cantik). Kosong. Rasa Oren.

Agak mengujakan rasanya! Orang ingat rasa strawberi berdasarkan warna tapi bila makan rasa oren pula!


Bekas kecil - 40 biji.



Coklat campur-campur - Pure Almond Strawberry Choc & Pure Mango Choc.

Bekas kecil - 20 biji.




Coklat Ketupat Badam Mangga.
Almond Mango Choc.

Bekas kecil - 20 biji.

P/S : Saya sangat rekomenkan coklat ini kepada penggemar coklat yang suka manis.. Coklat Badam Mangga sangat manis!






Nota : Kesemua coklat-coklat ini boleh ditempah terus daripada saya melalui emel
> khadijahgani@gmail.com <

ATAU

Boleh terus membelinya di JUSCO Taman Universiti, Skudai. Sila cari booth 'Meh Rasa Johor' yang menjual bahulu & kuih muih tradisional betul-betul berhadapan Lovely Lace. Tiada di tempat lain. Esklusif. Edisi terhad.

P/S : Sila minta tester. Anda boleh rasa dulu sebelum membeli.


Tiada ulasan:

Hidup di dunia untuk bersusah.

Mak siap basuh baju pagi tadi. Petang baru mak sempat nak sidai. Mak pun keluarkanlah baju bawa ke ampai. Rasanya macam tak sempat juga me...