Selasa, 14 Jun 2011

Coklat hantaran.

Beberapa minggu yang lepas saya mendapat kiriman bekas hantaran saja.

Setelah diukur baru saya membeli kotak hantaran coklat yang bersesuaian dengan dulang hantarannya. Inilah hasilnya.

Ringkasannya, beginilah rupanya jika orang menempah coklat khas untuk hantaran. Saya akan membeli kotak yang cantik ukirannya. Jika coklat dijadikan hadiah untuk harijadi misalnya lain pula kotaknya. Lebih simple ditambah dengan reben saja.

Jadi, beritahu saya saja apa tujuan coklat anda dan saya akan sesuaikan mana yang patut.
Warna dan temanya.






Nota : Keluaran terbaharu saya ialah coklat badam berperisa kopi. Tak manis sangat dan rasanya mengujakan!

Tiada ulasan:

Hidup di dunia untuk bersusah.

Mak siap basuh baju pagi tadi. Petang baru mak sempat nak sidai. Mak pun keluarkanlah baju bawa ke ampai. Rasanya macam tak sempat juga me...